For å endre tekststørrelsen, hold Ctrl/Cmd-tasten nede og trykk på + for å forstørre eller - for å forminske

Verksted og beredskap

 

Vi har eget verksted, og dedikert personell for reparasjon, tilpassing og klargjøring av PC og servere. Vi har spisskompetanse innen hardware fra Dell, Fortinet, HP, Lenovo og Acer. Med eget verksted og kompetent personell, kan vi alltid bistå vår kunder på en rask og fleksibel måte når det trengs.

 

Beredskap på hardware

Med eget verksted og lager for reserveutstyr kan vi tilby rask responstid på reparasjon og utskifting av defekt utstyr. Beredskapsavtale med garantert responstid på reparasjon og utskifting av defekt datautstyr er en opsjon i alle våre driftsavtaler og gir deg en ekstra trygghet i mht. risiko for nedetid på grunn av hardware-feil. Avtalen innebærer at vi reparerer eller skifter ut det defekte utstyret innen et garantert antall timer etter at uhellet er rapportert inn til oss. Ved kjøp av våre brannmurløsninger er beredskap i form av ekstra brannmur og strømforsyning inkludert i supportavtalen for brannmuren. Avtale om beredskap på hardware tilpasses forøvrig etter behov i forhold til type utstyr og konfigurasjoner.

 

 

Standard utstyr for avtalekunder

For våre avtalekunder tilbyr vi tilpassede rutiner for innkjøp og installasjon av datautstyr. Dette omfatter eksempelvis standard modeller for kontor PC, skjermer, printere og tilbehør. I en slik rutine defineres det hvilke spesifikasjoner utstyret skal tilfredsstille og priskategori for varene.  Rutinen inneholder også garantier i forhold til leveringstid på bestemte enheter/komponenter som er spesielt kritiske for kunde. Rutinen kan også omfatte reservedeler til servere og nettverksutstyr, samt datamaskiner og forbruksmateriell. På denne måten sikrer vi en effektiv leveranse som gagner både våre kunder og oss.

 

 

Vi bruker cookies